Přejít k hlavnímu obsahu

Žádost o nový průkaz zdravotního pojištění

Většina pojištěnců ZP MV ČR o vydání průkazu žádat nemusí, neboť je vystaven automaticky při zahájení pojistného vztahu. Pokud končí platnost vydaného průkazu EHIC a není nutné u pojištěnce ověřovat další trvání jeho účasti v systému veřejného zdravotního pojištění v ČR (tj. jedná-li se o občany ČR či cizince s trvalým pobytem v ČR), zasílá ZP MV ČR nový průkaz automaticky na další období 10 let.

V případech, kdy je potřeba vydání průkazu nebo náhradního potvrzení řešit individuálně, lze tak učinit hned několika způsoby:

E-mailem:


info@zpmvcr.cz

Telefonicky:

 844 211 211 
nebo 

222 222 255


 (Více informací o poplatcích naleznete zde)

Prostřednictvím e-komunikace:

 

Žádost je možné podat po přihlášení do chráněné oblasti pro registrované uživatele, v sekci „Pojištěnec“, pod odkazem „Samoobsluha“, a to jak pro sebe, tak pro zastupované osoby. V případech, kdy není možné vydat průkaz pojištěnci na počkání, bude doručen do cca 10ti kalendářních dnů.

Osobně:

 

V našich klientských centrech.

Aktuality

Aby vám neutekla žádná naše akce nebo nabídka,
sledujte nás na Facebooku nebo Instagramu

Dále z 211