Novinky: O přechod k naší pojišťovně požádalo přes 11 tisíc lidí. Příspěvek z fondu prevence lze nově vyřídit on-line
Více než jedenáct tisíc lidí si k 30. září podalo žádost o přeregistrování k naší pojišťovně. Vedle klientů ostatních zdravotních pojišťoven, kteří přecházejí k nám, samozřejmě zaznamenáváme také odchody klientů od nás jinam. Naše saldo (rozdíl počtu příchozích a počtu odchozích pojištěnců) je ale příznivé – k 1. lednu 2022 máme přírůstek 5 880 klientů.
Největší nárůst klientely jsme zaznamenali Brně (2 074 příchozích) a Ostravě (1 927 příchozích), kde jsme po odečtení všech pojištěnců, kteří od nás odešli jinam, napočítali přírůstky 1 292 a 1 107 klientů. Průměrný věk našich nově příchozích klientů je 30,9 roku.
Přestože naše saldo dlouhodobě stále roste, snažíme se pravidelně sledovat důvody, které vedou některé naše klienty k tomu, že se rozhodnou pro jinou zdravotní pojišťovnu. Zároveň se ptáme také nově příchozích klientů, jaká mají očekávání. Všemi podchycenými připomínkami a podněty se pak vážně zabýváme.
Jako důvod, proč od nás odcházejí, uvádějí někteří klienti nespokojenost s administrativou spojenou s vyřizováním příspěvků z fondu prevence. Zhruba 40 procent těchto nespokojenců podle jejich vlastního vyjádření vůbec nikdy žádný příspěvek z fondu prevence nevyužilo. Rozhodli jsme se proto, že musíme formality kolem čerpání příspěvků zjednodušit tak, aby nikoho neodrazovaly. Výsledkem je naše nově zavedená možnost požádat o příspěvek z fondu prevence on-line. Návod, jak postupovat, najdete zde.
Vám všem, milí klienti, ať už patříte k naší stálé klientele, nebo k nově příchozím, děkujeme za důvěru. Novým klientům si dovolujeme připomenout, aby svého lékaře při nejbližší návštěvě o změně své zdravotní pojišťovny informovali.