Dlouhodobá spolupráce musí být pečlivě plánována s ohledem na potřeby zaměstnavatele, priority, vize, cíle společnosti a aktuální potřeby všech kategorií zaměstnanců. Na straně druhé jsou možnosti spolupráce se zdravotní pojišťovnou a její expertní vhled do problematiky poskytování zdravotní péče.
Zaměstnavatelé kladou důraz na efektivní a nákladově měřitelné aktivity, které umožňují zaměstnancům zapojit se aktivně do péče o své zdraví.
Management a vlastníci firem ocení také pomoc s organizací zdravotně preventivní péče a dlouhodobé expertní zkušenosti našeho týmu. Oblíbenou službou jsou programy zdravotní edukace moderními komunikačními metodami s využitím sociálních sítí a aplikací.
1. IDENTIFIKACE POTŘEB FIRMY
Každá firma je jiná, každá má své specifické potřeby. Pro jejich identifikaci je potřebná strategická konzultace s týmem preventistů, který dokáže dát řád nahodilým aktivitám, tradičním firemním sportovním aktivitám dá hlubší rozměr péče o zdraví a vaší firmě doplní aktivity, které jste doposud nevykonávali, ale z hlediska zdraví jsou přínosné.
2. DISKUSE A PŘENOS ZKUŠENOSTÍ
Dlouholeté zkušenosti z vedení zdravotně osvětových programů u velkých i středních zaměstnavatelů se složitou strukturou zaměstnaneckého kmene nám umožňují mixovat mikro aktivity s velkými celofiremními programy, míchat online a živé aktivity a plánovat je v časovém kontextu, postupně je uvádět. Klíčové je taky hodnocení nejen z hlediska atraktivity programu, ale i z hlediska nákladové efektivity. Přidáme do firemního mixu i onkologické celonárodní screeningové výzvy, dárcovství krve, prevenci melanomu, prevenci potíží s prostatou, případně riziko jiných nádorů.
3. PLÁNOVÁNÍ A KOMUNIKAČNÍ MIX
Komunikační potřeby se rychle v čase vyvíjí, proto edukaci již nyní kombinujeme v mnoha formách. Na začátku preferujeme lékařské objasnění zdravotních problémů, následně měření a identifikaci nesprávných návyků a doporučení odborných článků, cvičení, masáží, aplikace pomůcek, aktivních výzev na sociálních sítích.
Disponujeme poměrně bohatou sbírkou článků, webinářů a podcastů. Provozujeme vlastní zdravotně edukační portál Zdraví jako vášeň, ve kterém pravidelně komunikujeme nejaktuálnější témata zdraví a životního stylu.