Odstávka systémů elektronické komunikace
Upozorňujeme klienty na odstávku našich systémů elektronické komunikace, která bude trvat od 17:00 hodin dne 19. 10. do odpoledních hodin dne 22. 10. Během této doby nebude možné podat žádost o příspěvek z fondu prevence prostřednictvím portálu E-komunikace.
I v průběhu odstávky bude možné podat žádost elektronickou cestou, ale pouze e-mailem:
- E-mail zašlete na adresu info@zpmvcr.cz.
- Do předmětu uveďte „FP23“.
- Přiložit je třeba dva dokumenty, a to 1) vyplněný a podepsaný formulář žádost o příspěvek z fondu prevence 2023 a 2) doklad o zaplacení.
Klientská centra budou v pátek 20. 10. poskytovat pouze informace a služby v omezeném rozsahu. Podatelna bude v provozu. Pokladna bude uzavřena. Platbu pojistného bude možné uskutečnit převodem na bankovní účet nebo poštovní poukázkou. Cestovní pojištění půjde uzavřít.
Omlouváme se za ztížené podmínky komunikace v době odstávky, která je z technických důvodů nutná. Děkujeme za pochopení.