Pro klienty, kteří preferují komunikaci přes smartphone, máme mobilní aplikaci ZP211, která poskytuje všechny služby a funkce webového portálu E-komunikace, a dokonce ještě některé navíc, například:
- zaslání výpisu z Karty života přímo prostřednictvím SMS
- SOS volání v nouzi
Mobilní aplikace ZP211 je dostupná pro mobilní platformy iOS a Android
Stáhněte si svou verzi:
Co všechno aplikace umožňuje?
Některé funkce, jako například vyhledávání nejbližšího zdravotního zařízení, nebo informace o preventivních programech jsou dostupné pro všechny uživatele. Využití celého spektra nabízených funkcí však mají pouze pojištěnci naší 211ky.
Informace o zdravotním stavu
Karta obsahuje údaje o vaší rodinné anamnéze, alergii, užívaných lécích, prodělaných operacích a úrazech.
Výpis z osobního účtu
Poskytne informace o lékařem vykázaných výkonech, předepsaných lécích a výši všech poplatků, doplatků za poslední 3 roky.
Zdravotní deník
Připomíná doporučené termíny očkování, pravidelných preventivních prohlídek i screeningové programy. Vše je možné exportovat do kalendáře telefonů.
Přehledy
Zobrazí přehled vašich plateb za poslední 3 roky, vašich pojistných dob či přehled poplatků. Pro OSVČ zobrazení zpracovaného vyúčtování přehledu OSVČ za předchozí rok.
Průvodce zdravotnickými zařízeními a lékaři
Stačí zadat odbornost lékaře a aplikace vám umožní zobrazit údaje o lékařích ve vašem blízkém okolí včetně adresy, ordinačních hodin, polohou na mapě a přesnou navigací.
Informace o vašich lékařích
Přehled vašich ošetřujících lékařů, kteří mohou být propojeni s termíny ve zdravotním deníku.
Zobrazení údajů rodinných příslušníků
Můžete si k svému účtu připojit i své rodinné příslušníky, např. děti, a zobrazit si jejich vykázanou péči, hlídat termíny očkování či preventivní prohlídky.
Průkaz pojištěnce
Pokud zapomenete svou kartičku pojištěnce doma, máte ji vždy k dispozici ve vašem mobilu.
Program preventivní péče
Informace o aktuálních příspěvcích z fondů prevence.
Aktuální noviny a programy preventivní péče
Samoobsluha pojištěnce
Žádost o zpřístupnění e-komunikace, Žádost o výdej nového průkazu pojištěnce, Souhlas s použitím mobilního telefonu a e-mail adresy pro komunikaci, Žádost o vydání přístupových kódů pro E-komunikaci)
Jak získat přístupové údaje k mobilní aplikaci?
Přístupové údaje (PIN a heslo) jsou totožné s přístupem do e-komunikace a získá jej pojištěnec starší 18 let (za pojištěnce do 18 let věku žádá zákonný zástupce) na každém klientském pracovišti 211ky po předložení dokladu totožnosti, nebo vám budou zaslány poštou na základě vyplnění jednoduché žádosti, kde uvedete pouze své číslo pojištěnce a datum narození. Pokud u vás evidujeme datovou schránku fyzické osoby, bude dopis primárně odeslán do datové schránky. Pokud u vás neevidujeme datovou schránku fyzické osoby, bude vám dopis odeslán standardně fyzicky (poštou) do vlastních rukou.